WWW – co liczyć i mierzyć

Każde działanie w Internecie można nazwać transakcją. Użytkownik poświęca swój czas, by kupić informacje, swoje pieniądze, by kupić produkty.

Każde działanie w Internecie można nazwać transakcją. Użytkownik poświęca swój czas, by kupić informacje, swoje pieniądze, by kupić produkty.

Reklama internetowa jest bardziej mierzalna niż jakiekolwiek inne medium. Każdą kampanię możemy tak zaplanować, by monitorować liczbę odbiorców i cele, które osiągnęli oraz porównać tę grupę z przeciętnymi użytkownikami serwisu WWW. Aby być konkurencyjnym, powinniśmy inwestować w reklamę w sposób świadomy i przemyślany.

Serwis WWW jest jak dom, stale coś wymaga zmian, odświeżania, dobudowywania, unowocześniania. Statystyki umożliwiają coraz dokładniejsze określanie potrzeb naszej WWW a także priorytetów – co w pierwszej kolejności wymaga remontu a co nadaje się już tylko na śmietnik.

Zapraszamy na stronę TVBiznes >>

Zapraszamy do obejrzenia wywiadu Andrzeja Nierychło z TVBiznes a Janem Gorskim (na górze strony).

Plum – Web Solutions
Plum – Web Solutions
Rozumiemy potrzeby - realizujemy skuteczne rozwiązania. Każde rozwiązanie stworzone przez Plum opiera się na badaniach ekosystemu klienta - poszczególne elementy odpowiadają na konkretne zapotrzebowania, wszystkie razem wiążą się w organiczną całość.
Skontaktuj się z nami

Nie jesteśmy w tej chwili dostępni ale możesz wysłać nam informacje. Odezwiemy się do Ciebie.