Każde działanie w Internecie można nazwać transakcją. Użytkownik poświęca swój czas, by kupić informacje, swoje pieniądze, by kupić produkty.
Każde działanie w Internecie można nazwać transakcją. Użytkownik poświęca swój czas, by kupić informacje, swoje pieniądze, by kupić produkty.
Reklama internetowa jest bardziej mierzalna niż jakiekolwiek inne medium. Każdą kampanię możemy tak zaplanować, by monitorować liczbę odbiorców i cele, które osiągnęli oraz porównać tę grupę z przeciętnymi użytkownikami serwisu WWW. Aby być konkurencyjnym, powinniśmy inwestować w reklamę w sposób świadomy i przemyślany.
Serwis WWW jest jak dom, stale coś wymaga zmian, odświeżania, dobudowywania, unowocześniania. Statystyki umożliwiają coraz dokładniejsze określanie potrzeb naszej WWW a także priorytetów – co w pierwszej kolejności wymaga remontu a co nadaje się już tylko na śmietnik.
Zapraszamy na stronę TVBiznes >>
Zapraszamy do obejrzenia wywiadu Andrzeja Nierychło z TVBiznes a Janem Gorskim (na górze strony).