Analiza – Segmentacje i badanie

Dzięki narzędziom do analizy potrzeb użytkowników dowiesz się, czego oczekują i jakie mają preferencje zakupowe Twoi potencjalni Klienci.
  • Poznaj swoich potencjalnych Klientów i sprzedawaj więcej!

Wyzwanie

Skąd i w jakim celu internauci wchodzą na Twój serwis WWW?

Poznanie Klientów to klucz do realizacji celów biznesowych, niezależnie od branży. Na podstawie pozyskanej w badaniach wiedzy można precyzyjnie wydzielić grupy docelowe, zaobserwować, jakimi tematami interesując się użytkownicy i zaprojektować skuteczne rozwiązania marketingowe. Jak zdobyć tę wiedzę?

Rozwiązanie

Zbadaj, wyciągnij wnioski, rozwiń biznes!

Dobre badanie musi być zaprojektowane pod kątem użyteczności w biznesie. Następnie trzeba je przeprowadzić zgodnie z metodologią badań marketingowych, po czym konieczna jest wielowymiarowa analiza danych. Dopiero wtedy interpretować można wyniki i przygotować rekomendacje w zakresie usprawniania procesów biznesowych. Na tym jednak nie koniec, gdyż zmieniający się nieustannie świat wymaga stałego monitorowania zachowań użytkowników. Tak pracujemy. Jak wiadomo, kto się nie rozwija, ten się cofa. Dotyczy to również wiedzy o użytkownikach serwisów WWW.

Narzędzia

Analiza potrzeb za pomocą ankiet

Opracowaliśmy autorski system badań kwestionariuszowych, dzięki któremu uzyskujemy 65-75% w całości wypełnionych ankiet. Użytkownicy chętnie dzielą się swoimi pomysłami i uwagami w ramach pytań otwartych. Jesteśmy bardzo ostrożni w interpretowaniu wyników. Wiemy, że metodologia może w istotny sposób wpłynąć na efekty badań i już na etapie projektowania narzędzi eliminujemy te zagrożenia. Analiza, którą przeprowadzamy, skupia się na ocenie każdej z grup docelowych z osobna. Potrafimy filtrować wyniki dla wybranej grupy wiekowej, deklarowanej grupy docelowej czy innych parametrów różnicujących użytkowników.

Google Analytics

Zaawansowane badanie statystyk jest najlepszym sposobem na analizę zachowań użytkowników strony WWW. Specjalizujemy się w analizie danych pochodzących z Google Analytics. Często analiza statystyk jest utożsamiana z cyklicznym rejestrowaniem podstawowych wskaźników, jak choćby odsłony czy wizyty.
Jednak umiejętnie odczytane statystyki pokażą schematy zachowań użytkowników, efekty działań marketingowych oraz błędy na stronie. Potrafimy za pomocą statystyk wskazać słabe i mocne strony serwisu w zakresie działań promocyjnych i ruchu na stronie.

Jak możemy Ci pomóc?

Potrzebujesz rozwiązania?
Możemy Ci je dostarczyć. Opisz nam swoje
potrzeby, a my opracujemy rozwiązanie.

Jan Gorski
prezes zarządu

Z usługi skorzystali między innymi:
Skontaktuj się z nami

Nie jesteśmy w tej chwili dostępni ale możesz wysłać nam informacje. Odezwiemy się do Ciebie.