Promocja – E-Mailing

E-mailing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi e-sprzedażowych. Doskonale sprawdza się także przy zwiększaniu lojalności dotychczasowych Klientów i jako instrument edukacji rynku. Pod pewnymi warunkami.
  • Chcesz, żeby to właśnie z Twojej oferty skorzystał Klient?

Wyzwanie

Jak opracować mailing, który sprzedaje?

Co powinien zawierać skuteczny e-mailing? Do kogo powinien być skierowany? Jaki powinien być jego tytuł? Kiedy wysłać wiadomość? Gdzie umieścić wezwanie do akcji? Te wszystkie elementy (i wiele więcej) mają kapitalne znaczenie dla skuteczności mailingu. Jest mało prawdopodobne, że wszystkie części zgrają się przypadkiem.

Rozwiązanie

Przygotuj mailing według sprawdzonych reguł

Mailing jest jedną z tych form marketingowych, która natychmiast dociera do adresata. Może być personalizowany i daje niemal nieograniczone możliwości kreacji. Koszty dotarcia do grupy docelowej są stosunkowo niskie, a „klikalność” sięga nawet 15 proc. Jednak dopiero przy spełnieniu szeregu warunków związanych z treścią, formą oraz wymaganiami technicznymi mailing jest wartościowy biznesowo. Wiesz, jakich słów należy unikać w polu „od:”? Ile słów powinien liczyć tytuł? Które formy powitania odstraszają, a które zachęcają Klientów? Gdzie wstawić pytanie otwarte? Jak powinien wyglądać podpis? My wiemy.

Narzędzia

Segmentacja bazy klientów

Skuteczny mailing wymaga precyzyjnie wydzielonych baz adresatów. Inaczej przygotowuje się bowiem wysyłkę dla kobiet, inaczej dla mężczyzn, osób młodych i starszych, pasjonatów motoryzacji i mody. Posegmentowane bazy stanowią klucz dotarcia z właściwą informacją do właściwych osób. Nasze bazy przygotowujemy według danych demograficznych i behawioralnych, dzięki czemu możemy precyzyjnie oferować przez e-mail konkretne produkty i usługi.

Testy AB

Mimo rozległej wiedzy i dużego doświadczenia w e-mailingu za każdym razem przeprowadzamy próby. Opracowujemy kilka kreacji, przeprowadzamy wysyłki i monitorujemy ich losy. Na podstawie raportów wyciągamy wnioski i usprawniamy dane koncepcje. Dzięki temu właściwa kampania prowadzona jest na najskuteczniejszych biznesowo rozwiązaniach.

Raportowanie jakości mailingu

Korzystamy z renomowanych systemów mailingowych. Dzięki nim przygotowujemy odpowiednio zakodowane maile, które prawidłowo otwierają się we wszystkich przeglądarkach i programach pocztowych. Co więcej, aktywny monitoring pozwala dokładnie określić, co stało się z mailem po jego wysłaniu. Czy został dostarczony? W jakim czasie dotarł do adresata? Czy był otwarty? Czy nastąpiło przejście na żądaną stronę? Wiemy praktycznie wszystko.

Jak możemy Ci pomóc?

Potrzebujesz rozwiązania?
Możemy Ci je dostarczyć. Opisz nam swoje
potrzeby, a my opracujemy rozwiązanie.

Jacek Wegera
project manager

Z usługi skorzystali między innymi:
Skontaktuj się z nami

Nie jesteśmy w tej chwili dostępni ale możesz wysłać nam informacje. Odezwiemy się do Ciebie.