Promocja – E-reklama

Reklama w internecie okazuje się bezkonkurencyjna pod względem monitorowania jej efektów oraz dopasowania. Żadna forma nie radzi sobie lepiej z precyzyjnym dotarciem do grupy docelowej. Udział internetu w rynku reklamy na rośnie z roku na rok.
  • Chcesz szybko i skutecznie dotrzeć do potencjalnych Klientów?

Wyzwanie

Jak zaprojektować skuteczną kampanię reklamową w internecie?

Telewizyjna, radiowa, internetowa – niezależnie od rodzaju reklama wzbudza w nas mieszane uczucia. Są jednak reklamy, które nie tylko nie drażnią, ale ciekawią, a nawet fascynują. Są wśród nich i takie, które dają wymierne sukcesy biznesowe, a internet stanowi w tym względzie bardzo mocny kanał. Jaka jest zatem recepta na skuteczną e-reklamę? Jak dobrze zaplanować kampanię?

Rozwiązanie

Dokładnie określ cele i zdefiniuj grupę docelową

Kluczem do skuteczności jest zrozumienie celu reklamy. Kampanie świadomościowe, wizerunkowe i sprzedażowe mają nie tylko inny przekaz, ale też odmiennie mierzone są ich efekty. Drugim filarem skutecznej reklamy jest jak najprecyzyjniejsze określenie grupy docelowej. Internet jest niezrównanym medium w targetowaniu, czyli kierowaniu reklamy do konkretnych użytkowników. Można dokonywać tego względem wielu cech, między innymi płci, wieku, miejsca zamieszkania czy zachowań w internecie.

Narzędzia

Reklama w Google

Produktów Google używa w Polsce ponad 90% internautów, z wyszukiwarką na czele. Korzystamy ze wszystkich formatów reklamowych Google: AdWords, AdSense, Product Listing Ads oraz remarketing. W zależności od formatu reklama oferowana przez Google realizuje cele sprzedażowe (AdWords i Product Listing Ads) lub wizerunkowe (AdSense i remarketing). Jesteśmy Partnerem Google w zakresie AdWords. Przygotujemy dla Ciebie skuteczne kampanie, dostosowane do aktualnych potrzeb Twojego biznesu. Jesteśmy tego pewni – robimy to od 6 lat (do sprawdzenia).

Facebook Ads

Najpopularniejszy serwis społecznościowy na świecie daję ogromne możliwości reklamowe. Około miliarda zarejestrowanych użytkowników w tym blisko 15 milionów w Polsce (dane z marca 2014) stanowi ogromną rzeszę potencjalnych Klientów.

Reklama graficzna

Reklama graficzna daje bogate możliwości lokowania treści, do tekstu po skomplikowanie multimedialne realizacje. Posiada podwójny potencjał marketingowy – prowadzi do nowej witryny, ale też sama w sobie jest już komunikatem. Realizujemy kampanie zarówno wizerunkowe, jak i sprzedażowe, w skład naszej oferty wchodzi również audyt i optymalizacja strony, na którą odnosi reklama.

Kampanie on-line prowadzimy w różnych modelach rozliczeniowych:

  • CPM (cost per thousand) – rozliczenie 1000 wyświetleń reklamy,
  • CPC (cost per click) – rozliczenie każdego kliknięcia w reklamę,
  • CPL (cost per lead) – rozliczenie za pozyskanie danych od użytkownika,
  • CPA (cost per action) – rozliczenie za podjęcie przez użytkownika żądanej (przez reklamodawcę) akcji,
  • CPS (cost per sale) – rozliczenie za pojedynczą sprzedaż.

Pracujemy w następujących modelach emisyjnych:

  • RON (run on net) – emisja w sieci reklamowej,
  • ROP (run on portal) – emisja w danym portalu,
  • ROC (run on category) – emisja w danej kategorii tematycznej,
  • ROS (run on site) – emisja na danej stronie.

Jak możemy Ci pomóc?

Potrzebujesz rozwiązania?
Możemy Ci je dostarczyć. Opisz nam swoje
potrzeby, a my opracujemy rozwiązanie.

Jacek Wegera
project manager

Z usługi skorzystali między innymi:
Skontaktuj się z nami

Nie jesteśmy w tej chwili dostępni ale możesz wysłać nam informacje. Odezwiemy się do Ciebie.