Moben

O projekcie

Briefing

W trakcie spotkania ustaliliśmy, że firmie zależy na serwisie, który pozwoli budować jej wizerunek, będzie promować produkty oraz ułatwi kontakt obecnym oraz potencjalnym klientom.

Przed przystąpieniem do realizacji każdego zamówienia, przygotowujemy brief. Dokument ten zawiera opis projektu, zakreśla jego ramy i jest podstawą do rozpoczęcia dalszych prac. Dzięki niemu, mamy pewność, że właściwie zrozumieliśmy potrzeby naszego klienta. Natomiast nasz klient, który brief zatwierdza wie, co zamierzamy zrobić i jak będzie przebiegał proces produkcyjny.

Polecamy: http://www.moben.pl/
Standardowy brief określa:

  • misję strony
  • cele projektu
  • grupy docelowe
  • typy stron
  • funkcjonalności
  • komponenty strony głównej
  • strukturę głównego menu
  • sposób dostarczenia/pozyskania treści
  • dodatkowe pytania do klienta

Ustaliliśmy następujący harmonogram:

Dzień 1: spotkanie z klientem, brief, akceptacja briefu przez klienta

Dzień 2: projekt graficzny strony głównej i podstron, interaktywna makieta serwisu, ustawienie środowiska

Dzień 3: pocięcie projektu do xhtml + css, zaprogramowanie do systemu WordPress

Dzień 4: wersja testowa, poprawki, wypełnienie treścią

Dzień 5: przeniesienie, ostatnie poprawki, oddanie

Mimo bardzo krótkiego terminu udało nam się osiągnąć założone cele.

Dodatkowym atutem www.moben.pl jest odważna kolorystyka, która sprawia, że serwis jest intrygujący i pozwala mu wyróżniać się spośród wielu typowych stron firmowych.

Moben

Firma Moben, dostarczająca usługi mobilne, zgłosiła się do nas z pilnym zamówieniem na stronę firmową. Na uruchomienie jej otrzymaliśmy 5 dni, z czego pierwszy został poświęcony na długą rozmowę z klientem i stworzenie briefu projektu.

Klient:
Moben
Zadanie:
Strona internetowa
Technologie:
PHP (Symphony), jQuery, HTML, CSS
Powiązane projekty
Skontaktuj się z nami

Nie jesteśmy w tej chwili dostępni ale możesz wysłać nam informacje. Odezwiemy się do Ciebie.